Godmorgon, kaffe + blogg!

Ja för mig med helt galna sovrutiner så är det morgon nu ;)

My och William kommer hem i dag :) Skönt att ha familjen samlad. Dessutom är både Thomas och jag lediga ända till fredag kväll, sen jobbar jag, så Thomas är ledig precis hela veckan med dom, kunde inte vara bättre :)

Vi har inte direkt några planer än att gå till badhuset och sådant. Men mysigt att vara lediga, ska baka och laga massa mat :)
Har en stor köttklump från kalv som jag ska göra ett riktigt långkok på. Härligt, älskar det. Grytor med massor av rotfrukter, kryddor och rödvin. Mums! Ungarna brukar älska dom också, köttet blir så otroligt mört och gott.

Nog om det! Åter till mitt kaffe. My pch William kommer med bussen snart, My slutar egentligen sent, men hon ringde och kände sig hängig och förkyld så hon får komma hem tidigt och kurera sig!

Jag som köpte nya härliga teer i går, dessutom köpte hon och jag blåbärshonung på Liseberg, så passar ju bra mot en ond hals! Ska inhandla lite Zyx, kan vara bra att ha till natten och så.

Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback