Morgon..

Somnade tidigt i går, runt 23.30. Och natten innan sov vi ju i typ 12 timmar :O
Så nu i natt har jag sovit typ 8 timmar och det är mer än nog. Sovning är skönt om man verkligen är supertrött och inte har något bättre för sig, men när man är utomlands så finns det många saker jag hellre gör än att sover bort mer än en tredjedel av den ;)

Har varit nere och paxat solsängar ;) Jag hatar verkligen sånt men vill man ha en så är det så man får göra. Så i dag gjorde jag det.


Ska gå ner och äta frukost nu tänkte jag, får se om jag får med mig Jojjan. 


Shoppade i går!! Riktigt fina saker, är supernöjd. Ska ta en shoppingrunda till i morgon eller så. 
Har köpt hoodie + mjukis byxa från ed hardy till mig själv, jättefina. Converse till barnen, en abercrombie hoodie till William och en Ralph Lauren tröja till Viggo som jag tror han kommer gilla. Och en sak till Thomas :)
Lite bilder kommer nog sen skulle jag tro, nu orkar jag inte!
Men har lite saker kvar på listan, William och My ville ha t-shirts, ska köpa me mig en onepiece till Elias som Johanna bett mig köpa, gissa om onepiece för småbarn är söta :love: Helt otroligt, bara åsynen av en sån skulle kunna få mig att sätta i gång med barnverkstad på stört! 

Nej nu ska jag gå ner till den underbara frukostbuffen.. sen lägga mig i en solsäng och läsa! 

Kram på er :)

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback