Rocco är helt slut efter agility träning o...

mms_img186750156 (MMS)

Rocco är helt slut efter agility träning och svamp sök :-) I dag bar det av till bk för att gå på en kurs i svamp sök. För skojs skull, jag hittar ju mängder med svamp ändå, men är ju kul om rocco kan göra lite nytta när vi är ute i skogen :-) Åkte dit tidigare för att köra ett pass agility tillsammans need Marie. Tränade slalom ingångar och running contacts. Gick väldigt bra. Men en sak som jag märker är att rocco får en himla fart efter ca halva banan, snabba starter men han går inte för fullt förrän han liksom kommit igång. Även fast jag taggar honom innan start. Hmm får fråga om tips på det, vi har liksom inte råd att gå på halvfart :-/ Svamp söket var skoj och det känns som vi greppat hur vi ska jobba vidare. Kan vara ett mysigt avbrott från agilityn :-) Just nu ligger jag i soffan, barnen och jag har en riktig slappar ikväll <3 Natti!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback