Godmorgon!

Har bloggat dåligt, har varit fullt upp hela veckan som varit.
Tränat, promenerat, susat omkring, donat och fixat.

Vilken nu har resulterat i att jag lovat sambon att ta det lite lugnare så han kan åtminstonde få se skymten av mig i bland.
Det har ju jag också saknat. Men min hysteri över att jag måste hinna med allt jag tänkt gör det svårt. Nu får jag nog sänka ribban och ta det lite lugnt.
Bara det att hinner jag inte med allt jag tänkt, eller ja, har jag tränat/promenerat hundar en timme, träffat Tessan, tränat en timme och sen bakat och kört omkring på barn, lagat middag osv osv då känner jag mig dålig för att jag tex inte hunnit kasta ut julgranen. Och det finns ju alltid saker man inte hinner med.

Och nu ska jag träna på att bara skiiiiiita i det. Det är för fan en dag i morgon också :)
Magsår och ångest är tråkigt, så bäst att jag skärper mig!

Men nu har jag jobbat i natt, tre nätter kvar. Vilket inte är så dumt för jag har en del virkprojekt.

I helgen jobbar Thomas, men jag är ledig. Så planerar att åka till mamma. Sen kankse en vinkväll....  Får se :)
Plånboken är rätt tunn så blir lite snålt iaf ;)

Nu hoppar jag i säng.. Brevid en varm sambo. :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback