Att skylla i från sig!

Allt för ofta läser jag bloggar, fbstatusar osv om folk som mår dåligt på grund utan 'honom' eller 'henne' eller att de är så dumma, 'de gr att jag mår dåligt' 'när jag väl mår bra så drar de ner mig igen'och så vidare och så vidare.


Va fan kan man inte ta ansvar för sitt eget mående istället? Hur i helvete pallar man gång på gång att lägga sitt egen mående i andras händer gång på gång? Lär ni er aldrig?

Visst förstår jag att man kan bli sårad av någon eller må dåligt på grund utan att någon gjort något dumt, men, get over it! Ta ert eget ansvar och fokusera på dig själv istället för på alla andra. 

Den enda man säkert kan bestämma över och styra över är just sig själv.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback