Lite shopping på natten :)

Shoppingtarmen slog till och dum som jag är så tar jag lite på mitt hm konto då eftersom plånboken blivit lite övertrakasserad av diverse räkningar och albanobesök! Men jag var så sugen på lite nytt :P Köpte lite till barnen också för att jämna upp det hela.

Älska fleece mukis :love:
 
Hur snygga är inte dom här???? :O              
En t-shirt till Viggo, var på rea, typ 30 spänn :)
Byxor till My som hon velat ha ett tag, hade tur, fanns bara hennes storlek kvar!
Och William har velat ha ett par gröna byxor :)

Ja.. så nu har man lyckats slösa pengar igen... :P
 
 
 
 
 
 
Postat av: Kersti Bums o Roxo

Kalla det för investering istället för slösa så känns det myyyycket bättre!

2012-11-03 @ 15:04:04
URL: http://www.123minsida.se/bumspojken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback