Klipp klipp!

Var på hundpromenaden i går. Var mysigt :)
Nikki bestämde sig för att det var en bra i de att släpa sitt lilla ansikte i leran. Då blir man så här fin :)
 


När jag kom hem så var det dags för bad och klipp för Rocco... Han såg mer ut som en labradoodle eller ngt och jag gillar verkligen kortklippt. Så satte i gång. Efter bad och fön såg han värre ut än någonsin :S



Sen så börjar jag klippa. Då lägger maskinen av :O Efter att jag klippt halva nosen :O


Inte fint!
LYckas inte få fart på maskinen, men får låna en väns maskin och kan avsluta jobbet på kvällen, *pust*



Nu ska hundarna få komma ut på morgon pink sen ska vi träffa Tessan.
I kväll blir det möte med Agilitysektorn på klubben och lite träning innan! 

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback