Mer träning!

I dag gick jag och Tomas på ett pass Cirkelfys nere på Friskis :) Skönt!
Har träffat Tessan, varit på promenad med hundarna. Mysigt.

I morgon är en viktig dag. Det är Rimbo marknad. Årets dag för dessa Rimbo barn <3
My och William är hos sin mamma den här veckan, men dom sover hos oss i morgon så dom kan gå på marknaden länge, annars hade dom behövt tagit en buss kl 17 hem till henne, så det här är bättre.

Det ska bli sopigt väder så får väl ta med lite ombyte och så antar jag. Inte roligt om dom är blöta och kalla årets roligaste dag ;)

Tomas och jag är ju måttligt roade av marknad, men man går ju för ungarnas skull. Å andra sidan så struntar dom väl fullständigt i om vi går eller itne, dom vill nog bara vara med sina kompisar! Haha! Men vi kommer vara hos deras farmor hela eftermiddagen iaf, så dom kommer ju dit och äter när dom är hungriga och behöver värma sig. Alltid lika roligt, svärmor har alltid lite öppet hus på marknaden, med ärtsoppa och pannkakor och annat mums. Nina, Erik och barnen brukar dyka upp också.
Hmm.. jag har lovat Emelie och Linn mössor... Kanske ska göra färdigt dom i morgon så dom kan få dem. Har ju hela förmiddagen på mig.

Nu lite mer tv innan det blir sängen för migl

Kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback