Shopping :)

Såhär på natten så är det kul att fördriva tiden med lite shopping :)
Pojkarna behöver nya höst/vinterskor. Vill att dom ska typ GoreTex så dom iaf är torra om fötterna. Så har klickat hem några par. Är ju fri frakt och retur, så är ju smidigt att skicka tillbaka dom som inte passar. Klickade hem två olika till William, så får han välja, Viggo fick bara ett par, men i två olika storlekar, då jag är osäker på vad han ska ha. Så som sagt, så skickar man lätt tillbaka det man inte vill ha. Är returlapp med i paketet så det går så smidigt :)

Viggos:  
   
Williams två par 
  
Men asså... bilderna :S Pyttesmå. Aja, inte sååå mycket att se iaf. Haha.

Sen har jag tänkt att jag behöver en större mjukbur att ha hundarna i när jag är på tävling. Men dom är rätt dyra. Men så hittade jag det här. Det är ju perfekt. Mina hundar är ju så snälla och lugna i sin bur så det här duger utmärkt, misstänker att det inte är något för utbrytarkungar. Stort och rymligt och lätt att fälla ihop och bära.
Perfekt! Billigt som fan, 150 spänn :D

Sen en varsin matskål som fanns i olika storlekar, en pytte till Nikki och en större till Rocco <3


Sen, lastgaller till bilen så hundarna kan vara lösa i bakluckan om jag vill, utan att dom kan hoppa fram i sätet.

 
Nu ska jag packa ihop och åka hem... Hinner sova ett par timmar. 

Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback