Tankar...

Har anmält mig till en kurs... Ja trots semester och värmen så längtar jag efter hundträning.
En kurs i hoppteknik kan vara det vi behöver. Sen har jag anmält till träningsgrupp i vinter. Vinter och snö känns långt fram här i turkiet kan jag säga...
Men vad jag förstår så är vädret riktigt höstigt där hemma.

Tänker mycket på dom där hemma.
Har ju varit utan mina tabletter ett tag nu, det känns bra. Jag känner mig mer som mig själv, men samtidigt känns det som jag blivit lite förändrad. Kommer det vara så? Behöver ju inte vara något negativt.

Samtidigt så har det varit så många turer runt mig, allt fokus på mig och mitt mående, även om man inte velat det så har det blivit så. Trots att jag kämpat på så känns allt som mitt fel och det har lett lite till en otrygghet, samtidigt som jag känt det så har jag kännt ett enormt stöd från Thomas och då har jag i mitt stilla sinne tänkt ' står han ut med det här så står han ut med allt...'
Det låter ju knäppt, men då vet jag att han kommer ju inte bara ge upp. Och nu kommer det bara bli bättre.
Jag känner på mig att den värsta tiden är över.
Nu vill jag bara hem och gottgöra min familj för vad jag tvingat dom igenom.


Nu ska jag slappa lite, vila en liten stund... läsa min bok :) Passande rubrik, haha.
Postat av: Lina, Spookie, Hjinx

Väsby BKs inomhusträning eller? Det har jag i alla fall anmält till!

2012-09-02 @ 23:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback