Pengarna rullar... :P

Förde bok hur mycket hundarna kostar :P 
Åh herregud vad det drog i väg. Men det är flera kurser som jag betalt och sen tävlingarna i slutet på mars som gick på en tusenlapp. 

Hur som helst så landade det på 3800, och då glömde jag försäkringarna så då tillkommer det ca 550 på det, och så kommer jag behöva handla lite mera hundmat, men det mesta är köpt. Så ja, 4350:- och då är inte bensin inräknat :S Där kan jag nog lägga till en tusenlapp. 

Men jäkligt kul har jag :D

Är lite pank nu då, måste ju ha kvar lite så man kan bidra lite till matkassan åt familjen :) Hade tänkt att åka och prova ut dragselar till hundarna, men det får tyvärr vänta. Rocco har en som han kan lära sig att dra i, så länge han inte drar tugnt. Men den enda selen jag har till Wick är en vanlig promenad/bröst sele så den trycker nog på strupen skulle jag tro om man drar. Så han får vänta lite.

I dag har jag träningsgruppen! Ska bli så himla roligt. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback