På jobbet...

Nu var man på jobbet igen!

Jag är rätt seg, lyckades bara sova tre timmar i dag :-S
Åkte till stallet direkt i morse och red med Sofie, Shalle var halvt galen, men det var skönt att komma ut.
Kom hem halv 10 och satt uppe och pratade med Tomas en stund och lade mig sedan vid halv 11. Vaknade sedan halv 2 på dan att Viggo och William kom hem.
Deras vandrande blad hade kommit :-D
Haha, dom såg jätte coola ut.
Vasen är superfin och dom var jätteglada.

Sen satte jag i gång och målade klart i Mys rum, senare på eftermiddagen fick vi upp sängen och akvariet. Så nu står det med vatten och är igång. Ska få stå ett tag innan fiskarna får flytta in.

Sen var det ju kväll typ. Och ingen tid för vilning.

Tomas lagade hemmagjord pizza på eftermiddagen, supergott. William tog hand om disken :-) Så gulligt.

I morgon ska jag försöka ta det lugnare.
På kvällen är det fotboll, men det får Tomas ta om jag är trött... Jag vill nog till stallet. Men får se hur det blir med bilen då... Hmmm. Jaja... Ska sova ordentligt hur som helst!

Nu ska jag kolla lite på tv.


kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback