Så.. äntligen blogg-dags igen.

Har vart fullt upp :-)

Tomas har fyllt år i helgen och så fyllde mina vänner Sofie och Linnea år dessutom.
Jag var på middag med dom och några vänner från förr som jag inte träffat på jättelänge, det var superroligt och jag hoppas att man blir lite bättre på att träffas nu!

Sen på söndagen fyllde Tomas år, barnen och jag väckte honom med tårta och presenter på sängen. Barnen hade skrivit egna kort och köpt godis till Tomas och så fick han strumpor och kalsonger. Sen fick han veta att han och jag ska på 'lyx-kryssning' nästa vecka :-) Det verkade han bli jätte glad för det och jag tror att vi kommer ha super roligt.

Sen ringde min syster och frågade om jag och barnen ville följa med på en dygnskryssning i november, och det kan ju vara roligt. My, William, Viggo och jag och sen syster med Viggos tre kusiner. Så det ska vi nog :-)

Nu sitter jag på jobbet, jobbar tre nätter. Sen ledig en vecka, men Tomas jobbar helgen som kommer :-/ Viggo skulle till sin mormor då och My och William till sin mamma så det blir väl lite långtråkigt, men ska ägna lite extra tid till Shaman :-)

kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback