Häääääääääääääääärliga fredag

Jag har fått hund på hjärnan. Helt plötsligt känns det som jag inte kommer vara helt komplett utan en jycke :-S ?!?!

Men jag är livrädd över att skaffa en hund. Tänk om hon blir allergisk efter 2 år tex. Och så måste jag lämna bort den. Mitt hjärta kommer bli krossat.

Men nu ska jag sluta tjata om hunden.


I morse åkte jag till stallet och red ut i solskenet. Toppenskönt. Red själv, händer inte så ofta nu för tiden. Men var kul ändå och Shall var duktig.
Fikade och så med Inger i stallet sen.

Kom hem nyss, försökte väcka Tomas, men verkar omöjligt. Dock har han ett rejält morgonstånd. Va tvungen att se efter. Haha. Men vakna gjorde han inte.


Tanken var att vi skulle till Vätö i dag, men nu har det dykt upp så mycket saker att göra i helgen så nu hinner vi inte.
Lucis firande i kväll i skolan klockan 17, sen i morgon så ska Viggo och William på kalas, Tomas måste hjälpa till att bygga köket hela helgen, (japp nu händer det, nytt kök ska det bli!! Ska stå klart nästa helg) sen ska vi på middag hos mina föräldrar i morgonkväll.
Sen är det skyltlördag i rimbo, tänkte gå på det med My medans killarna är på kalas.

Nä... nu ska jag ta hand om min farm i farmville och sen väcka sambon.

I kväll ska jag unna mig ett glas vin tror jag föresten..


kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback