Pladder

Nu är jag väldigt trött och ledsen.

Väldigt upprörd över att den genmodifierade katten kostar närmare 100 000 lax :-(

Jag har väldigt ont i huvudet och känner mig allmänt dålig. Funderar faktiskt på om jag ska va hemma dom resterande två nätterna. Men ändå... Känner mig inte tillräckligt sjuk för att vara hemma. Fast jag mår dåligt. Usch, varför ska man vara så plikttrogen. Har inte en sjukdag på över tre år.

Ska faktiskt hem och väcka My med tårta.
Hon och jag har också haft lite duster den här veckan. Hon tycker att jag tjatar. Och hon är emellanåt faktiskt rätt upptjäftig. Men jag tar det lite med ro, är ju så med åldern, men jag säger ju ifrån. Är man upptjäftig så får man gå in på rummet tills man är på bättre tankar. Inte mer än så.
Dessutom är hon slarvig med sina saker, glömmer alltid vantar eller mössa i skolan, är ju kallt ute, vill inte att hon går utan.

Dessutom vet jag att hon är lite grinigare hos oss än hos sin mor, men också vet jag att hon alltid vill vara hos oss, så tror mer att det handlar om att hos oss kan hon vara sig själv! Hon kan vara lite tjurig och grinig hos oss utan att behöva stå till svars för det.



hon är nervös, för i dag. Hon ska ju firas i dag, hon fyller år i morgon men hon ska till sin mamma i kväll så vi tänkte fira i dag som sagt. Ska få ett par små presenter i dag på morgonen. Sen får hon en kamera av oss i eftermiddag. Ska till Tomas föräldrar och fira henne där. Hon har valt middagsmaten, pannkakor. *fmiss*

Tomas syster, man och barn kommer och bror och faster. Blir jättekul.

Nä.. jag får ta och rycka upp mig. Får se om jag är hemma i natt eller inte. Ska ringa Björn nu på morgonen iaf, Björn i stallet alltså, och fråga om han kan ta ut hästarna själv, vi brukar hjälpas åt annars. Men jag känner att jag behöver hem och sova. Huvudet är så tugnt och värker.



Tack snälla Venessa för din fina kommentar. Jag håller precis med.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback