Dygnskryssning med Charlotte Perelli.

Ja... det bokade min syster åt mig och henne och alla barnen + Viggos kusiner.

Vi bokade så det skulle falla på en dag när barnen är hos Tomas och mig. Men sen ändrade ju Hanna dagarna...
Så nu när jag kollade så har kryssningen hamnat på hennes dag.

Till detta hör ju att jag redan berättat för barnen att vi ska åka inklusive för My och William naturligtvis, men så besvikna dom två ska bli om dom inte får åka me.

Det var faktiskt hon som ändrade dag. Annars vet jag inte. Boka till en annan dag kan man ju göra, men det är ju så nära nu, och syster har tagit semester för att kunna åka osv, så det blir nog svårt. jaja.. bara att hålla tummarna, Tomas får ta upp det med henne i morgon.




Och det här ska jag leva med, hahaha, henne fick jag för mina synder, livtidsstraff. Haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback