En fin helg

Jaha, nu har man varit dålig på att blogga igen!!
Jag har rätt fullt upp, men visst, fem minuter till lite uppdatering ska man väl hinna!!

Jaja, nu är jag på jobbet iaf. Andra natten av fyra möjliga.

Kanske ska resumera helgen.

Fredags, ja det har väl ingen missat. Hämtade nya bilen.
Den är en dröm att köra. I'm in love. Den har till och med såna roliga finesser som att den känner av regn på rutan och vispar efter behov. Ja sånt gillar jag. Krims krams. Farthållare, 6 växlar, och annat som gör min bilvaro ännu bättre.

Vi körde omkring i den duktigt mycket och åkte och visade Tomas föräldrar den. Hans mamma jublade och var så glad för våran skull, den lite mer försiktige pappan tog vänligt men bestämt nyckeln och körde en provrunda. Dock såg han också nöjd ut med vårat nyförvärv.

På lördagen så åkte vi vid lunch ut till mina föräldrar, hälsade på min älskade katt som nu har flyttat dit ( har inte nämt det i bloggen, det har varit sååå sjukt jobbigt, han är ju en del av mig) och så visade vi upp bilen.
Viggo skulle sova hos dom på lördagen så han stannade där efter vi hämtat han hos jojjan och M och W följde med tillbaka hem till Rimbo. Klockan 15 så lämnade vi dom hos deras mamma.

Tomas mamma hade tidigare velat bjuda mej och Tomas på ett restaurang besök, hon tog upp detta igen för hon visste att vi var barnlediga så vi tog tillfället i akt och åkte till ett Glas i norrtälje och åt på kvällen.
Sen åkte vi hem efter det, Tomas drack några öl och vi mös i soffan. Jag var lite mör efter min flaska vin kvällen innan så jag hoppade över alkohol.
Ja blir sååå sjuk av vin :( sååå jobbigt och tråkigt. Spelar ingen roll om jag bara dricker lite. Får sååå ont i huvudet och blir så seg.
Men vi hade supermysigt ändå :)

På söndagen åkte jag och hämtade Viggo hos mamma. Passade på att fika lite och så. Åkte sen hem, tog stallet på vägen och sen slappa i soffan innan dags för arbete.

Kom hem måndag morgon, Viggo hade ledig dag från skolan, så Tomas och han åkte och fikade på dagen och så.
Jag vaknade rätt tidigt, dom kom hem vid 13 tror jag och då hade dom köpt med sig en brie och salami baguette från Cissis :) En gooooood frukost!

Sen vilade jag faktiskt lite på kvällen, efter att jag varit i stallet och så.
Sen lite mys i soffan innan jobbdags.

Sen jobbar jag med världens hemskaste människa :( Sååå sjukt jobbigt. En timvikarie. Jag hatar honom. Bläääää! Sån idiot. Korkad är han också, har aldrig träffat en sån trög människa någon gång i hela mitt liv. Nä usch. Han är hemsk. Gör inte vad han ska heller på jobbet. Blä.

Vill inte ens sitta i samma rum som honom. Så lär sitta här vid datorn så fort det inte finns något arbetsaktigt att ta sig för. Är ju rätt lugnt just nu :/

Statistiken på besökare har tyvärr gått upp... Vilket bekymrar mig lite. Blir lite sådär om jag kan skriva öppet om vissa saker då.
Funderar faktiskt på att ta bort något enstaka inlägg sådär... ändra lite och låsa upp den helt igen. Eller jag vet inte. För nu har jag låst, men vågar ändå inte skriva allt jag vill... så då kan jag lika gärna låsa upp den... och skriva som nu, utelämna ytterst lite bara. Skiter ju egentligen om hon får psykbryt av att läsa. Dock får väl T ta en del smällar då, fast han verkar inte bry sig.

Svårt de dä

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback