Fredag

Ny bil.

Åh så härligt. Den är såååå fin. Ska ta kort i morgon.
Den är ännu finare än jag trodde.

Barnen är så glada. Vi är så glada.


Sen skulle ju Viggo till min syster på kvällen och M och W skulle till sin mamma. Nu har ju deras mamma fått 'förhinder' så vi fick ha dom iaf. Men då sa min syster att dom jättegärna fick hänga med Viggo dit :) Så sagt och gjort, dom åkte dit vid 16.30. Barnen var jätteglada att få åka med.

Så nu sitter jag här, med ett glas vin i handen, rödflammig efter vuxen aktiviter och glada skratt över vår bil, haha.

I morgon ska iaf barnen till Hanna och viggo ska till sin morfar som saknar honom såååå, så då ska Tomas och jag ut och äta i Norrtälje :)

Nu ska jag placera mig i soffan.



kramar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback