Nattligt

Jao då var man på jobbet igen. Men jag slutar snart :)

Ska hem och sova och ta stallet på eftermiddagen. Ska rida och släppa in hästarna, måste åka dit senast 15 så jag slipper hålla på i mörkret.

I går var det full fart hemma hos oss.
Ungarna kom ju hem från sin mamma. Så på kvällen spelade vi Rayman på Wii och åt godis.
Ungarna hade superkul och vi med  :)

Vid halv 9 så la dom sig och kollade på film och varvade ner och jag åkte till jobbet vid 9.

En natt till, sen ledigt. Men då är vi bara lediga en natt tillsammans sen jobbar Tomas 4 nätter :(
Men nästa helg är vi lediga tillsammans iaf. Ska nog gå på bio. Tror vi.


Å snart är det jul!
Jag ska köpa en rakapparat till Tomas tror jag.... Och jag önskar mig halsband eller underkläder ;) haha, jag skulle verkligen vilja att han köper underkläder till mig, haha, kan bli hur som helst.

Hur som helst behöver han en rakapparat, en uppladdningsbar. Den han har är dålig, är kontakt på den och dessutom så är den så slö nu så den luggar honom i skäggstubben. haha. Så det blir bra.


Nä... nu ska jag plocka undan det sista sen hem och lägga mig brevid min Tomas.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback