Rubrik

I morgon så ska jag fika med Lina :) Ska bli kul.
Har rätt fullt upp i morrn, men det är bara skönt.

Har städat och diskat lite här hemma på kvällen och lagat mat. Stekt falukorv och potatismos och stuvade morötter. Va gott :)

Har varit i stallet och mockat lite och så med.
I morrn så ska jag till stallet direkt på morgonen och rida en snabbis tror jag. Om jag hinner, är inte så viktigt. Hinner gör jag iofs, bara jag inte håller på å sölar som vanligt :)
Sen blir det till att åka i väg till norrtälje och fika :) Ska köpa ett par jeans åt Tomas med, han orkar inte åka in så jag gör det när jag ändå är där.

Sen har vi nattmöte klockan 15. Barnen ska vara hos sin farmor då så länge, sen åker vi dit och gör lite middag åt dom där och sen ska jag åka skridskor med dom en stund. Hade glömt bort nattmötet när jag lovade dom det... Men hinns ju med ändå.

Sen blir det hem och slappa då antar jag.

Tomas jobbar nu fyra nätter framåt så jag kommer vara lite ensam.


När jag var så ledsen över mobilen så beställde jag den här, utlänskt märke och så, helkonstig, haha, men jag tyckte den va skit fin, och prisvärd 350 kr, ny i förpackning utan abbonemang inklusive frakt. Jag säger bara I LOVE eBAY!!




Tog en vit :)

Sen har jag beställt lite små julklappar till barnen.
Bla kläder till alla tre, t-shirts, en svart och en cerisrosa till Viggo (han vill ha rosa för skejtare har det säger han, å va vet jag??) och en cardigan till honom också, sen en grå luvtröja med rosa skejtartryck och ett par jeans till william och sen ett par jeans legginns till My och en tröja + ett linne.

Sen beställde jag en Hello Kitty nalle från ebay till Lilla Lisa och Hanna Montana Glitterpennor till Tora, och Hello Kitty glitter pennor till My.

Sen har jag beställt en rakapparat till Tomas :) Uppladdningsbar och så. Verkade bra. Dock är den och barnens kläder köpta i sverige och inte eBay den här gången.

Sen ville jag ju köpa skridskor till Tomas, men kanske dyker upp billiga, annars får han köpa det skälv sen :) Vill inte överdriva mitt presentshoppande, hahaha, då svimmar han väl på julen.

Jag har önskat mig ett halsband eller underkläder som han valt själv, hahaha.
Halsbandet är väl mest för att jag skulle vilja ha något från honom som jag kan ha med mig jämt :) Så det ska vara något vardagligt... fast det har jag ju inte sagt, haha.. så jag vet inte.
Det enda jag vet är att han tycker att det är jobbigt med presenter och så, så han vill gärna ta en lätt väg ut.

Men får väl se :)

Fan va lite bilder jag har.... men jag ska ta mer, men nu har ja ju inte ens mobilen att ta med. Men den nya kommer väl snart, ringde comviq me, och får behålla mitt nummer fast det var ett kontantkort :D Så det var riktigt skönt. Då kan ju folk få tag i en iaf, fast jag har tappat bort deras nummer, haha.

Till den nya mobilen medföljer datasladd, så då kan man ju lätt ladda över bilder iaf till datorn. Även om det inte är någon superkamera. Bara man kan ta lite bilder att visa så är jag nöjd :)
Blir skoj, men den skickas från Hongkong så kan nog ta två veckor tyvärr. Men jag får stå ut.

Det tråkigaste är nu på kvällarna när Tomas ska jobba... Vi brukar smsa lite roliga sms till varandra under kvällen och så... Det kommer ja verkligen sakna. Men två veckor ska jag nog stå ut :)

My och jag ska på Globen Horse Show i slutet på november med, det var iaf som tur var på våran helg :) Hon ska få det i födelsedagspresent. Lite förskott blir det, hon fyller ju 5 december.

Nä nu ska jag tjuvröka.


kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback