Tisdag

Tack för alla kommentarer :) Är så roligt att få :)

Är på väldigt bra humör. Hoppas det håller i sig :) Känns som jag bestämt mig nu att släppa det förflutna och det som hänt. Allt var ju inte hans fel, mycket dumt han gjorde hade vissa anledningar och allt är inte bara svart eller vitt. Hur som helst så älskar vi varandra och han skulle aldrig göra mig orätt nu när det är vi på riktigt.


Åkte till stallet i morse och pysslade ett par timmar. Sen skulle jag ju rida med Sofie. Hon jobbar också natt, men kommer inte hem förrän klockan 9. Hon ringde mig och var skittrött och mådde inte tiptop så hon ställde in våran ritt. Tråkigt, men jag förstår precis, i bland efter nattjobb så är man bara alldeles för trött.

Men det dumma var att då red inte jag heller, haha. Så Shalle fick ytterligare en vilodag. Åkte hem och sov istället.

Tomas hade ju fixat med Viggo till skolan på morgonen men varit så trött så han hade somnat om sen. Så han sov när jag kom hem strax efter klockan 10.
Jag duschade och la mig i sängen och somnade.

Sov däremot riktigt dåligt. Vaknade flera gånger osv.
Tomas gick upp 11, sen åkte han i väg lite senare på kvartsamtal med My, det hade gått jättebra som vanligt :) Hon är en duktig och snäll tjej. Verkligen.

Jag gick upp efer 16, efter att ha legat vaken mycket, sprungit upp på toa och sånt, så gav upp sovandet.
Viggo var inte hemma, han hade åkt hem med kompis efter skolan men Tomas åkte och hämtade han vid 16.30. Han hade haft jättekul. Han har ju lite långtråkigt dom dagarna som M och W är hos sin mamma, men man får göra det bästa av det :)
I morgon skulle han leka med en annan kompis så det går ingen nöd på honom den här veckan. Sen på torsdag är det ju kryss, sen är ju M och  W kvar hos oss helgen och hela nästa vecka.

Vi lagade kycklinggryta till middag. Hade ngn kyckling soppa till bas, men den var så salt och så tyckte jag, dom andra gillade den dock. Men jag är saltkänslig i perioder. Mystiskt men det har med mina hormonnivåer att göra är jag helt säker på, hur jag ställt den diagnosen kommer jag återkomma med.

Sen på kvällen var jag så trött och flummig så jag vilade faktiskt och somnade i säkert en och en halv timme.
Såå skönt. Så sen kände jag mig riktigt pigg och utvilad.

Viggo lade sig, hostade lite och hade svårt att somna, men han haft lite svårt att somna den här veckan faktiskt. kanske har att göra med att M och W inte är hemma, vet inte riktigt. Han lade sig 20 och sov iaf klockan 21 när jag stack i väg, så helt hopplöst var det ju inte.

Så nu är jag på jobbet i gen. Jobbar med min ordinarie arbetskamrat så det är skönt :) Har tittat lite på Hells Kitchen. verkar ganska lugnt på jobbet och dom flesta verkar sova.


Ska ta något litet att äta nu, känner mig sugen. Ska svara på lite kommentarer och så lite senare :)

kramar på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback