Dagarna går...

Jag har gjort naglar på några tjejer den här veckan, toppenkul :) Har en till som vill ha, men nu har jag nog inte tid förrän nästa vecka. Behöver beställa lite nya geleer med!

Har varit fullt upp annars, Tomas, jag och barnen beställde just en stoooor beställning med kläder till barnen som behövs, sånt tycker ju jag är kul :-P

När jag ändå var i norrtälje i dag så kollade jag efter jacka till Viggo, hittade en vinterjacka på Nightmare, som var jättefin. Han blev suuuuperglad när jag kom hem med den och tyckte den var jättefin :)

Köpte vantar till alla barnen också, reflexer och så har My frågat efter deo, vilket hon inte behöver, hon luktar ju aldrig svett på något vis alls, men eftersom hon ville ha en så fick hon väl en då :) Är ju inte så farligt att vilja lukta lite gott :)

Nästa fredag, alltså om en och en halv vecka så ska jag och barnen åka till Täby C, Viggo ska köpa en ramp till sina mini skateboards, han har sparat till en sån. Sen så ska han och William få en varsin bandy klubba, dom tycker att det är sååå roligt att spela bandy. Sen så har jag lovat My ett par jeansleggins och så någon kjol kan behövas.

I helgen skulle barnen till sin mamma, men hon frågade Tomas nu om dom kunde vara här i stället, går ju såklart bra, men så tråkigt att hon säger det nu för vi frågade tidigare om vi kunde få låna dom denna söndagen och då sa hon nej för att dom skulle någonstans, men nu hade det blivit ändrat. Typiskt. Hade tänkt att göra en grej, men biljetterna är slut nu. Men men, inte mycket att göra åt, blir ju sådär i bland.

Nästa vecka är det ju lov, och då ska dom komma hit på tisdagen och då komemr Lisa och Tora, Viggos kusiner, så sover vi alla här sen ska vi åka med My och Williams farmor på dagskryssning till Åland på onsdag morgon, allihopa!! Kommer bli superkul. Var länge sen jag hittade på något med Lisa och Tora. Och alla barnen brukar ha såååå kul tillsammans, och dessutom så gillar jag verkligen att vara med Tomas mamma :) Sen skulle ev Tomas syster följa med, hoppas hoppas!!!!!!


Nä nu ska jag duscha och sen titta på Desperata husfruar!!!



Kraaaaamar från en lycklig!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback