En härlig onsdag.

I går var det sista fotbollen. Åkte med barnen dit, tittade en liten stund och sen så lämnade jag My på hennes friidrott. Åkte snabbt till stallet och fixade ordning boxen och maten, red med Sofie tidigare på dagen men hann inte färdigt med allt.
Sen åkte jag tillbaka till barnens träningar. När Viggo och Will hade spelat färdigt så tittade vi på Mys friidrott, killarna fick vara med sista halvtimmen dessutom, de tyckte dom var jättekul.

Sen åkte vi hem, duschade och donade, sen hoppade barnen i säng och somnade gott. Tomas hade ordnat middag till dom innan träningarna, då var jag och red så vi tänkte göra en riktigt mys middag till oss senare på kvällen.
Så det blev det, oxfile och potatisgratäng och ett glas vin. Vi hade supermysigt, vår sista lediga kväll på länge, så ville passa på att ta det riktigt lugnt, prata och ha det mysigt.

Skrattade ihop över några mail som Tomas fått av en viss person, denne vill tydligt att Tomas ska bli arg på mig för att jag skrivit om han i min blogg. Visade vad jag skrivit och återigen så skrattade vi och undrade hur någon kan ta det så allvarligt? Framgår det inte i min blogg att jag tycker han är den bästa mannen i hela världen??Jo, det är jag rätt säker på :-)

Detta är ju en av anledningarna till att jag kommer lösenordsskydda, men som sagt, väntar några dagar så ni kan få lösenordet. Är ju egentligen bara en person som jag känner att jag behöver stänga ute.

Vi har så roligt ihop, Tomas och jag. Jämt. När vi låg i soffan och kollade på tv och han tar min hand, håller om mig, smeker min rygg, jag blir bara så lycklig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback