Härlig fredag :-)

Iaf, i dag så gick jag upp vid 7, gjorde ordning Viggo till skolan och han åkte i väg. Jag pysslade lite hemma med disk och sådant sen drog jag i väg till stallet vid 9.30.

Red ut en låååång tur, galopperade i sandtagen, uppför backarna, slalom runt träden, full fräs i sanden. Så himla underbart kul hade vi. Hoppade över grenar, sandhögar och stockar. Så roligt, och Shaman skötte sig, höll inte på att ramla av en endaste gång!! Han är betydligt mindre vild nu när han går mycket. Helt klart!!

Kom hem halv 1, gjorde mig i ordning och åkte till skolan för kvart samtal. Allt gick huuur bra som helst, Viggo är så duktig, pratar lite mycket på lektionerna bara ^^ hmmm, vem brås han på tro??

Sen hem, M och W hade kommit dit. Fick världens största kramar och sen så begav vi oss till stallet för att hälsa på kaninerna. My är så lycklig över sin fina kanin.

I morgon ska vi hämta uteburen som vi ska ha härhemma, en på ben, isolerad så dom kan vara ute hela vintern. Sen har vi en hage hos mor som vi tar hem då med. Blir toppen.

Sen kom vi hem, lagade fisk gryta och smul hallonpaj med vaniljsås till efterrätt. Mums.

Nu så ligger Tomas och vilar inför jobbnatt, barnen kolla på film och jag sitter här.

Har laddat upp med godis till barnen, lite chips till mig, och vindruvor. Kommer sakna Tomas, men kommer somna tidigt så det är ok. Somnade inte förrän halv 5 i morse och gick ju upp 7. Så jag är rätt mör.. hehe :-)

 

Nu ska jag kolla lite på tv.

 

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback