Äntligen fredag!!

I går fikade jag med Lina på dagen. Det var skitkul att ses, va ju hundra år sedan!
Nu måste vi hålla det här och ses ngn gång i bland :-)

På eftermiddagen efter att Viggo kommit hem från skolan så åkte han och jag till Jill och fikade, haha. Mycket fika på en dag! Va också jättekul.

Kom hem till 17.30 och då lagade jag och Tomas middag. Kyckling med pasta och thaismakande sås. Mums.
Viggo gick och lade sig som vanligt vid 20 och Tomas och jag myste en stund innan han skulle dra i väg till jobbet.

Han kom hem i morse och gjorde ordning Viggo till skolan. Viggo kom in till mig och sa hej då innan han stack i väg. Sen la sig Tomas i sängen med mig, jag skulle egentligen gå upp, men det är så skönt att ligga så där, jag var sov-varm och han la armarna om mig, sval och skön. Låg kvar så tills han somnat, sen trasslade jag mig ur hans grepp och gick upp.
Nu ska jag ta lite frukost, är riktigt hungrig.



Usch jag mår så bra!!!! :-D
Man har ju sett vilka problem, riktiga psykproblem vissa har, fy fan va skönt att slippa ha det så!! Ja fy fan!!! Johooooo!!! :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback