Bättre...

Jo nu känns det bättre.

Har pratat med Tomas nu på natten om lite allt möjligt. Händer mycke saker nu, men ändå inte.
Hur som helst...  Känner mig gladare iaf :-)


Ska beställa lite nya nagelprylar. Nu har jag ju hållt på ett tag så nu vet jag mer vad jag gillar för saker och vad som är bra. Ska beställa nageltippar med lite mer kurva, tror de kan bli riktigt snyggt :-P och geleer med tjockare konsistens. Och så glansgele, som man lägger på som sista lager. Blir kanon!
Men det får hända till lön!

Lilla Lisa, Viggos kusin kom hem till oss och sov över. Viggo var mycket glad över det och dom har haft superkul. I morgon så ska vi ju till mina föräldrar på middag och då är Lisas mamma där så då passade det ju bra, så jag slapp åka ända till sthlm för att lämna henne. Dom köpte lite godis och hyrde film. Och så har vi spelat ett dans spel med Eye Toy till PS2 och Buzz.

My och Will är ju hos sin mamma, lite synd då My gärna ville träffa Lisa, men Lisa får komma en helg sen när dom är hemma :-)

Nu har visst halva natten gått... pass på! Jobbar en natt till. Sen börjar Tomas på måndag :-/

Åh vad jag älskar honom och våran fiiiiina familj.


puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback