Onsdag eftermiddag och Torsdag morgon.

I går var en riktigt mysig dag.
Klockan halv 4 åkte vi till Lena och Björn. Lena, David och My var där då. My gick dit direkt efter skolan.

Tanken var att barnen skulle äta efter pojkarnas fotboll som slutar klockan 18, men Mys träning slutade inte förrän klockan 19 så hon skulle få äta innan, men killarna var också hungriga så då fick dom också äta då.

Pratade och stojade med barnen en stund efter och sedan gick Tomas med dom ner till träningen.
Han kom tillbaka efter en stund och då åt vi vuxna tillsammans. Va skönt och få sitta och prata av sig lite och ha det mysigt.
Pratade även en lång stund med Nina i telefonen där och hon skulle till rimbo på söndag, typiskt, det är ju då barnen och jag ska till Grönan. Jaja, vi ska ju ändå till Bromma nästa vecka så....

Tomas gick upp och kollade på Mys träning också på slutet. Sen åkte vi alla hem till oss. Fikade och myste i soffan till Whipeout, ungarna skrek och skrattade så högt så jag trodde att jag skulle få tinnitus, men stod ut, dom var så glada. Senare så åkte My och William till sin mamma, dom kommer tillbaka på fredag. Tomas åkte till jobbet.

Viggo lade sig och jag kollade ett tag på tv. Men blev trött och gick och lade mig efter 23. Sov superskönt hela natten, vaknade av att Tomas kom hem, men låg kvar, hörde hur han väckte Viggo och gjorde ordning frukost och gympapåsen, då somnade jag om tydligen, vaknade av att Viggo kom in till mig och sade hej då innan han sprang till bussen.
Sen kom Tomas och la sig. Låg och pratade en stund och sen somnade han med armarna om mig så jag fick snirkla mig ut efter en stund, kunde ändå inte sova mer!

Nu har jag ätit lite frukost och ska in i duschen och åka snart. Ska möta Lina klockan 11 i norrtälje. Ska bli sååååå kul.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback