God morgon!

Har fortfarande inte somnat :S och känner mig inte ett dugg trött heller för den delen.
Viggo vaknade nyss, så han sitter nu i soffan med smörgås och varmchoklad.
Han ska hem till en kompis efter skolan i dag, så blir jag väldigt trött så kan jag ju vila lite.
Usch, kommer nog vara trött i dag. Ska försöka vila en stund på förmiddagen efter han gått till skolan, men inte för länge. Då kommer jag ju inte kunna somna i kväll heller! Nä, vila lite, annars pallar jag nog inte hela dagen, sov inge vidare mycket efter jag jobbat natt i går, så fattar inte att jag suttit uppe hela natten i natt, haha!
Viggo fick sin månadspeng i går. Brukar ge när M och W är hemma så dom får samtidigt. Men nu önskade han att få den i går för att han och hans kompis lekte i någon sandhög med små cross-cyklar som finns på leksaksaffären. Så han fick köpa en sådan då.
M och W får sin när dom kommer hit :)
Ska göra ordning lite frukt nu som Viggo kan ha med till skolan, har nog vindruvor kvar från i går. Det älskar han :)
Kram på er så länge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback