Jahaja

i går somnade jag 3.30 :S Jag som va så trött.
Haha. Herregud, vad har hänt?
Inte konstigt man är trött om dagarna. Är vansinnigt trött. Dessutom har jag gått upp tre kilo :-O
Nu måste jag skärpa till mig, annars vet man inte alls var detta slutar!! Seriöst. Sofia!! SKÄRP DIG (upprepa)
Skyller på rökstoppet ;)

Planerar en massa... Funderar på att ha en ny middag för mina kompisar, och bjuda in en sådan där sexparty tant.
Frågan är om vi får plats allihopa på ett bra sätt. Man behöver ju vara en 10 personer, men det går, om man vill. Men sen antar jag att den dära sextypen ska ha plats att visa sina grejer, och det kan bli tuffare... Men va fan! Allt går om man vill :D
Ska fundera lite, men snabbt... Antar att man måste boka en typ snart. Men man vill ju ha en kul typ! Hm. Får fundera lite.
Sen planerar jag och Tomas att bjuda över lite kompisar på middag me... Vi ska fundera i dag :)

Är ju sååå kul att ha hem kompisar! Ska bli oftare! Längtar tills vi köper hus och får ännu större!

Barnen ska till sin mamma i dag och Viggo ska till morfar.
Tomas och jag ska till Vätö och är kvar till onsdag, Viggo åker jag och hämtar hos morfar i morgon så är han med oss på Vätö en natt :)
Ska ha lite mysigt. Är så skönt att vara där ute. Ska äta lite påskmat, Tomas har ju jobbat hela helgen så han har inte fått påskmat än, så nu är det dags!

Nu ska jag göra lite nytta... William ska till en kompis snart innan han ska hem till sin mamma, Mys kompis Erika är här, så dom ska leka lite mer. Sen ska Viggo till bussen för att åka till mormor.
Nu.. ska jag slappa lite... sen handla och köra barn till buss och lek!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback