Natt nummer två

är avklarad!

Har inte så mycket att skriva... Har gått bra i natt. Humöret är på topp.
Lika kul hade jag det inte i går :(
Kände redan på kvällen innan jag skulle till jobbet att jag började få lite deppvarning. Har faktiskt sällan ångest nu för tiden utan blir mer ledsen och deppig.
Men tror iofs att ledsenheten är lättare att tackla än ångesten.

Hur som helst... blev ju värre under natten. Var väldigt ledsen, pratade med Tomas på msn och i lite i telefonen. Men jag får så svårt att fokusera och tänker så konstigt när det blir så där så blev bara massa missförstånd.

Sov länge på dagen sen, när jag kom upp på eftermiddagen så kände jag mig något bättre. Viggo var på toppen hummör, har lekt med kompis hela dagen. Tomas gjorde sitt bästa för att muntra upp mig.

Under natten i natt har det blivit bättre och nu känner jag mig glad :) Trött men glad.
Ska förbi stallet och släppa ut hästarna. Borde mocka så jag slipper åka upp sen, men vet inte om jag hinner. Lovade Tomas sovmorgon så måste vara hemme 7.30 för att fixa viggo till skolan.
Att jag inte tänkte på det..... haha. Då hade ju tomas kunnat fixa, men jag vill inte ringa och väcka han nu när jag lovat :))

nu ska jag hem!

kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback