På jobbet

Mer än halva natten är jobbad, sen är det bara två kvar :)

Sitter och läser om hundar, kan inte få nog :)
Hittade en rolig grej, i Norrtälje har dom pudelpromenader en gång i månaden :D Nästa gång ska jag ta med mig My så åker vi dit, även om vi inte har en pudel än!
Ska åka i väg och kolla på lite hundträningar med. Har fått kontakt med en tjej, hon och hennes klubb tränar med sina hundar ett par dagar i veckan bara ca 15 minuters bilväg från mig. Ska åka dit snart och kolla någon dag.

Som ni förstått är 'min' valp inte född än. Tiken som jag är intresserad av att få valp i från är dräktig och bara några veckor kvar till födseln, men det är ju inte säkert att det kommer ut en valp till mig. Men jag hoppas ju som bara den.
Annars finns det ju andra, finns ju valpförmedlare på pudelklubben som jag får vända mig till om det inte går vägen med den här tiken.
Men vill gärna ha valp som har föräldrar som har presterat något mer än 'bara' i utställningsringen, om man nu ska vara kräsen. Vill ju ha en mellan pudel och gärna leveransklar i mitten/slutet på juli, har ju 6 veckors semester då *wieee* Mammaledig <3<3<3


Ska iaf till stallet nu efter jobbet och släppa ut hästarna. Sen hem till sängen och sooooooova!
Postat av: Helena

Vi får väl försöka träffas när valpen har kommit och vuxit lite... Har ju själv skaffat hund för ett år sedan...

Kram

2010-05-01 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback