Påskafton!

Barnen har letat påskägg här på kvällen :)
Gav inget godis, vi har redan flera kilo här hemma efter att dom gick påskkärringar och efter min shopping på båten.
Så dom fick 100 kronor, nya dspennor med figurer på, en femmanlott och en mjölgubbe! De ni!
Har varit på påskmiddag hos mamma och pappa med. Var hur kul som helst, många släktingar var där och så. Och supersmaskig mat :D
I morgon ska vi till Stockholm och gå på Tekniska Museet och mysa, syster Jojjan följer med. Tomas kan tyvärr inte för han jobbar ju :(
Sen nästa vecka åker ju My och William till sin mamma. Får försöka hitta på lite kul med Viggo så han inte tråkar ut sig totalt då.
Vi ska nog åka ut till Vätö några dagar. Tomas och jag är ju lediga måndag till torsdag, så bäst att passa på.
Viggo ville till mormor och morfar, morfar är ju pensionär så han sa att Viggo kunde komma några dagar, när han ville. Så får väl se hur han gör, om han hänger med till Vätö eller inte.
Nu ska jag kolla på lite tv tänkte jag.
puss puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback