Påsken!!

Måste ju berätta lite om påskpysslet å så jue... :)
I går när jag åkte i väg till sthlm för att åka på kryssen så stack Tomas och barnen in till Rimbo för att gå Påskkärringar :) Nja... Tomas var ju inte sugen på att klä ut sig, så ungarna gick och han väntade hemma hos sina föräldrar.
Ungarna fick bra utdelning, säkert 2 kg godis :-O
När jag kom hem i dag så hade dom varit ute i skogen och plockat påskris.
My och jag pyntade det jättefint. 
Ska försöka fota det i morgon.
Och senare hade vi äggmålning!
I morgon ska My och WIlliam till sin mamma över dagen. Jag och Viggo ska åka hem till mina föräldrar och äta middag, syster kommer dit, kusin, moster och morbror :D
Tomas blir nog hemma för han jobbar hela helgen :(
Så ja, sitter hemma ensam här hemma nu jag. Hade behövt lite bakisvård annars :( Men fick en skön massage innan han stack till jobbet iaf :D
Men nu ska jag sova... är helt sjukt trött. Är såååå lycklig över min sovmorgon i morgon! Är så skönt när Tomas kommer från jobbet och kryper ner! <3
godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback