sms.

Som min sambo fått för en tid sedan. (efter dessa tog jag ett allvarligt snack med avsändaren, sen dess har det varit lugnt, väldigt lungt.)
Smset handlar om min blogg, (att den ska låsas tycker avsändaren)

Jag sjunker till er nivå återigen och som vanligt förstår du inte att det är ni som skapar allt men de e ok. De är min vecka så kom hit med barnen i morgon på förmiddagen. Dom har ingenting med henne att göra längre fö att du inte förstår något. De e ok som sagt. Du behöver inte förstå. Jag ska ringa ett samtal för man kan gå vidare med såna här saker så får dom förklara ett och annat för dig ist så slipper jag. Tills dess får du låta barnen va hos mig för jag går inte med på att dom umgås med henne tills hon kan bete sig som en anständig människa. Lämnar du inte barnen ringer jag polisen bra va. Att sofia bara råkar få det att gå så här långt igen. Nej det är ju jag som vanligt eller hur Tomas. Tänk.


morgonen efter var det tydligen inte lika viktigt. Då kom det här:

Hej Tomas. Jag kan inte ta barnen i dag. Du kan ha dom. Ska inte va hemma. Men lös de där andra.


Friskt? Att hota med barn?
Jag gör allt för ungarna, försöker vara den bästa jag kan vara, försöker behandla dom rättvist och som jag behandlar Viggo.
Och jag älskar dom högt. Och det vet alla.
Postat av: venessa

hahaha! jaaa du, vilken jävla Padda!haha! hon e ju helt Lost i huve, i sin egna lilla värld där hon hittar på o ljuger för sig själv! ååhhh vilken människa assså, d e ju hon som e dålig mamma! Men som sagt hon lever ju i sin egna lilla värld där hon e perfekt o alla andra e dåliga! hahaha, guuud asså!



DU e en fantastisk människa Sofia! O en riktig kämpe! De e beundransvärt va du orkar med!



Puss puss Underbara Sofia!!:)

2010-04-21 @ 17:09:58
Postat av: fia

Tack! Du gör det hela lite lättare :) Känns så skönt att ventilera vissa saker med dej :D



Är såå glad för det!



massa kramar!



Ses i morgon!

2010-04-22 @ 03:17:53
Postat av: Ninnie

Alltså man bara skrattar åt henne, helt sjuk i huvet!

2010-04-22 @ 09:56:24
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback