trött!

Haha! Som vanligt!
Vill slappa i soffan... men det känns konstigt mitt på dagen... Haha.. eller kankse är jag som är konstig.
Har iaf varit och handlat nu. Lite påskmat :)
Ska lägga in sill. Mycket godare än att köpa färdig!! Gör löksill och den godaste av alla, mammas och min egna curry sill!! Fantastiskt god!
Men tar nog med mig och lägger in på vätö... Eller så gör jag det nu... Eller så vilar jag nu.... hahaha!!
Viggo har åkt i väg till mormor och morfar. Alltid lika nervös när han ska åka buss själv :S Han har ju ingen mobil. Men han ska få det när han fyller år, och det är i maj, så snart är det problemet löst!
Hur klarade man sig utan mobil förut?? Är så skönt att veta att barnen kan höra av sig om det blir något trassel.
Iaf, dom skulle hälsa på min farfar, så jag skickade med lite av mitt bakeri!
Samtidigt som jag körde honom till bussen så åkte William med till kompis S. My är kvar här hemma, men kompis E är här också :)
Sen som sagt.. handlade jag lite.
Sen åker ju M och W till sin mor, och jag och Tomas åker till Vätö.
Då ska vi dricka lite vin, öl och grogg!!! Jajjemensan, iaf om andan faller på! Haha.
Nu är ju jag precis återställd efter mina två vilda helger, men som sagt, haha, vi ska bara sitta och prata, mysa, basta och ta någon enstaka grogg om vi får lust :) Ska bli sååå skönt. Att ägna lite tid åt varandra.
Blev helt klart direkt mindre av det nu när jag börjat arbeta igen efter min sjukskrivning. Träffas inte allt för mycke, haha. Men vi kommer aldrig tröttna på varandra iaf. Nu går man och längtar lite titt som tätt efter varandra, det kan vara en riktig boost för livet kan jag säga :)
Nä.. nu ska jag lägga in sillen.. och sen vila en timme :)
puss kram
Postat av: Elenora

Hiihi åhh vad ni är söta :) <3

2010-04-14 @ 16:01:08
URL: http://www.loveadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback