Tudiluu..

Nu har jag det lite långsamt :/

Längtar tills i morgon. Vill göra saker!!
Ska till stallet direkt på morgonen.

Sen hem och sova en stund.
Sen slutar Viggo klockan 13.15, efter det ska vi mötas på biblioteket, lämna ett par böcker och han ville låna en ny att läsa.

Sen går vi väl och fikar en stund eller så. Tomas hänger ju med.

Sen på kvällen så är det bandy. Under bandy träningen tänkte jag fika lite med Venessa :) Kände lite att Viggo kanske vill att jag kollar på träningen, men jag kan kolla en liten stund, sen ska ju jag kolla hela dagen när han spelar match på söndag :)

Blir skoj att fika iaf, Venessa och jag har alltid massa kul att prata om :D

Senare på kvällen så ska Tomas och jag hyra film, äta lite ost och kex. Enda lediga dagen tillsammans den här veckan!

ska hyra den här


krigsfilm, ogilla, me den har fått 6 oscar så va fan. Och sambon älskar krigsfilm å jag älskar honom, så låt gå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback