veckobytet

är genomfört. My ville byta för att stämma in veckan med en kompis.
Iaf, vi ville tänka lite. Men då kommer hot, skällsord och allmänt hysteriska sms. Varför så bråttom? Varför hota med att blanda in barnen? Varför säga något till barnen innan det är bestämt?
Bland annat dessa rader trillade in på sms på telefonen


Ge dig nån gång. My önskade detta o jag skulle ordna det. Bestämmer allt o hon blir lycklig. Men då ska hennes pappa barnsla sig pga att han nu vill ändra på en dag. Orkar inte ha såna här onödig samtal me dig jämt. Sen beror de inte på dig heller utan bitterfittan du lever med. Det är jag fullt medveten om. Om hon tror att hon kommer åt mig pga d här så gör hon inte det. De va My som ville detta o i morgon bitti ska jag berätta exakt hur det gick till. Kul Tomas.

Hot? Hotar med att berätta... :( vem blir sårad? Jo My :(
Haha, bitter? Jag? haha. Vilket skämt.
Vidare:

Jo vi bestämde. Du sa att om de inte skulle gå så hör du av dig men förmodligen så va det inga problem. Så vad är problemet nu liksom. För att du enbart lyssnar på en bitter människa. Så ok då säger jag till My att pappa ville inte fixa detta o anledningen... Den vill du inte ens veta My.

Hot igen, den som skulle bli sårad och ledsen om dessa hot sätts i verket är ju My. :S Att man använder sig av barnen alltså... Vi gav ju med oss, för vi vill inte att My ska hamna i kläm :/ Bara för att man vill fundera ett par dagar liksom.


Vidare: (nu svarade vi inte ens, orka liksom, spelar ju ingen roll hur man gör)
Man vinner inte i livet genom att leva som 2 bitterfittor utan liv så man måste lägga sig i andras.  Jag vill inte ha nåt me er att göra så därför bryr ja mig inte o lägger mi inte i o säger inget. Från nu. 7/7 o tyst däremellan.

Är det ett löfte??? :D

(med 7/7 menas 7 dagar hos oss, 7 dagar hos henne)

Hoppas det blir lugnt nu.




Postat av: venessa

ååhhh shit va hon e äcklig!! verkligen äcklar en med sitt beteende! bra mamma "little miss perfect" är. Undra vem bitterfittan är Igentligen?? hahah! rolig hon e för så e d alltid me henne när hon håller med sina påståenden, Låter som hon pratar om sig själv!

hahahah, boooorderline!ahahaah! Stackare, inte lätt att va sjuk, men säg att d finns en plats till henne på mitt jobb, hahaha:)

2010-04-24 @ 23:10:11
Postat av: Mia

Shit vad hon håller på, beklagar verkligen att ni måste ha med henne att göra.

2010-04-25 @ 21:00:20
URL: http://miamcarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback