Andra koppen kaffe ;)

jupp!
Har pratat lite med syster, Viggo och Rocco leker i soffan :)
Ska åka i väg om en timme, till stallet.
Kollade precis posten, Williams väska kom inte i dag heller :( Irriterande!!! Men i bland kan det ta upp mot 2-3 veckor om man har otur när man beställer från ebay. Men oftast tar det ju ca en vecka-10 dagar.
I morgon ska jag, Nina och mina systrar träffas hemma hos Jojjan. Ska bli kuuuul :) Tomas jobbar så det är bara kul att ha något att göra. Sen får jag se om jag åker hem på natten eller inte. Förmodligen inte. Men beror på hur länge vi festar :)
My och Viggo var lovade att beställa något för ca en hundring på ebay, eller ja, dom fick väl handla vad dom ville för den, men dom ville ha pokemon gosedjur och det finns det massor av där. William har redan valt och fått sin, men dom är kvar.
Viggo valde sin favorit Arceus

För My blev det två för samma pris, Glaceon och Leafeon
Söta :)
Sen just, packade ju upp paketet med kläder och så i går. Mys var verkligen jättefina, hon tog på sig ett par randiga strumpbyxor, den svarta tunikan och den randiga cardiganen i morse och hon blev så fin :)
Viggo var skitnöjd över sina nya skor och stackars William som bara fick nya kallingar var toppnöjd han också ;) Nästa gång är det säkert hans tur :)
Tog lite kort... :)
Gullisarna i soffan :)
Sen har vi fått vårat kök kaklat äntligen :D Det ska fogas nu bara, men det gör vi nästa vecka! Blir rint när det blir vitt i fogarna! :D
Nu saknar jag bara en torktumlare. Kan bara tvätta ca varannan dag för det tar tid att få tvätten att torka när den hänger i vår tvättstuga. Oftast räcker ju det, men så byter man sängkläder i alla sängar tex, då blir det massa tvätt och då halkar jag efter. Har man tumlare så kan man ju få tvätten från smutskorgen till rena, torra och vikta i lådorna på ett par-tre timmar!
Nog om det...
Funderar på om jag behöver äta något innan vi åker, blev sugen på att baka bröd men det hinner jag inte. Måste åka om ett tag. Får göra det senare eller i morgon.
Ska dammsuga lite snabbt nu innan vi åker.
kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback