Kaffe

Äntligen har jag gjort mitt kaffe :)
My och Viggo har varit ute och myst med kaninerna, nu sitter dom här på golvet med dom, dom bor ute, men i bland får dom ta med dom en liten stund för gos.
Tog kort på sötisarna när dom var ute :)
Lille busen
Har valt kläder tills i kväll, men jag orkar inte krångla, tar bara mina ljusa trasiga jeans och ett linne. Får duga, tar mina skitsnygga stövlar till.
Barnen har packat sina saker, jag ska väl ta en dusch, fixar resten hos syrran sen.
Vi tar bussen, Tomas behöver ju bilen till jobbet. Åker så vi är i Norrtälje till 14.45, så möter mamma oss där och kör hem barnen till sig, och hunden. Han får roligt där med alla barn och mina föräldrar är sååååå förtjusta i honom.
Dom har ju pratat om att skaffa hund när båda gått i pension, pappa har ju gjort det redan, men skulle inte bli jätteförvånad om det hände innan dom tänkt och jag är helt säääääker på att dom också vill ha en mellanpudel, Rocco har charmat dom totalt och fullt!
Hehe, när Roccos uppfödare får en ny kull så får jag skicka en länk till mor ;) Synd att Roccos mor inte kommer få några mer kullar, men så blir det i bland!
Postat av: Elin

Kollade på skoj i din gamla blogg.. Läste några inlägg, och måste bara säga att du skriver så otroligt vackert och kärleksfullt!

2010-08-29 @ 18:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback