Livet

här hemma flyter på.
Men jag har glömt att ta kort så därför så lite bloggning, ser så tråkigt ut utan foton!
I dag fick jag mitt nya sim-kort till min mobil, hoppas själva mobilen kommer i morgon!!
Men samma nummer som förut såklart och fortfarande comviq ;)
Är så mycket jag vill skriva men inte kan. Händer saker runt mig som jag inte har tagit ställning till vad jag tycker/ känner om det.
I allafall, barnen kom till oss i torsdags eller när det nu var, sen åkte dom till sin mor i lördags och var där med David till söndagen då vi hämtade dom igen. Egentligen skulle dom ha varit hos henne tills i går, och vi ska ha dom till torsdag, men nu vet vi ingenting. Oss gör det ju inget, men barnen undrar ju lite...
Får väl se hur det faller ut.
Iallfall, den till utåt så lyckliga fasaden har rämnat, som jag förutspått. Jag sa upprepade gånger, 'det kommer tyvärr inte hålla sommaren ut' Ja, rätt fick jag. Önskar att det bara drabbade dom två som är skyldiga, men det gör det inte. Dom runt om, det är dom som är dom riktiga förlorarna.
Sånt här förändrar en. Särskilt om man är liten. Särskilt när man under sådana här situationer inte sätter dom i främsta rummet. Sen att man mår skit, ja det får man ta, men dom små ska skyddas till varje pris, hur jävla jävligt man än mår.
I know... sånt här är skitjobbigt, det gör ont. Smärtan kan vara obeskrivlig. Men dom små är viktigare än en själv, att sätta dom som nummer ett valde man den dagen man bestämde sig för att dom skulle få komma till världen.
Sen vet jag inte riktigt hur jag ska säga/göra... Försöker vara som vanligt, svara på frågor om det kommer upp, lyssna om dom vill prata.
Livet är hårt, det går vidare, allt går över. Även om man inte tror det.
Här är dom trygga.
Postat av: Ninnie

Usch!

Kramar till er allihopa!!

2010-08-13 @ 20:24:09
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback