Nu borde

jag verkligen gå och sova.
Ska bli en sådan kul och mysig dag i morgon!
Ska städa och dona lite på förmiddagen, då är ändå barnen i skolan och Tomas sover. Sen klockan 12.30 ska jag på hundpromenaden, sen måste jag handla lite.
En kul grej...
Var väl någon vecka eller så efter att jag fått hem Rocco. Skulle handla kaffe och kaffefilter, kommer på att det är slut när jag är på väg hem från stallet i bil och svänger ner till Ica. Väl där kommer jag ju på att jag är ensam, så ingen kan ju stanna med hunden i bilen och jag kan ju såklart inte ta med honom in.
Han har ju inte varit själv något alls, men nu får han vara det tänkte jag.
Lämnade hunden i bilen, rusar in i affären, rycker åt mig kaffe + filter, betalar och rusar ut.
Voffe är så lugn såååå :)
Åker hem, går in, Tomas frågar efter kaffet.
-Hmm, ja just, jag glömde det nog i bilen.
Tomas går ut och ska hämta det.
Kommer in,
-Fia, det är inte i bilen.
Jag ser förvånad ut, tänker efter och FAN! Jag glömde det nog i affären :O
Var så stressad för hundens skull så jag betalade bara men tog inte med mig grejjerna från affären och så som jag rusade ut genom dörren så hann väl inte kassörskan säga till heller. Hehe...
Så kan det gå!
Nu ska jag ta en av mina nybakta smörgåsar, sen soffslappa.... Sen sova.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback