Ny vecka.

I går så åkte M och W till sin mamma och Viggo åkte till mormor och morfar så vi blev barnlediga.
Morfar hade längtat så mycket efter Viggo så han var jätteglad att han ville åka dit. Är roligt för honom när M och W inte är hemma, blir så långsamt då, är ju inte alltid man kan ringa hit kompisar heller, många har semester och är ute och far med sin familj :)
I går ösregnade det, Rocco och jag tog en lång promenad i regnet i Rimbo, åkte ändå dit för att mata katten :)
Vi blev dyngsura, så när vi kom hem så passade jag på att duscha och föna honom torr och ren.
Sen sov han kan jag lova ;)
Var förbi djuraffären också, han fick en ny pipleksak, den är liten som en tennisboll, den är lätt att ha med sig, har köpt en liten tygväska som är till för hundgodis och liten boll eller pip som man kan fästa på skärpet eller byxan, så den pipen är perfekt med den!
Har lärt honom sitt, hopp och skall ^^ Har börjat med ligg också. Han är duktig :)
Nu ska vi in till Rimbo igen, tar en skön promenad då längst sjön tror jag.
kramar
Postat av: Anonym

Hej!

Gud han e verkligen supersööööt!!!

Och verkar väldigt duktig också!

Måste ses en dag och fika, kan typ närsomhelst, vi har semester!



kram

2010-08-03 @ 20:02:02
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback