Oooooonsdag!!

Regn regn regn....
Barnen åkte till skolan vid 8, Tomas kom hem från jobbet vid 7, så han fixade det mesta med dom. Men jag gick upp innan dom stack i väg, kollade att alla kläder och så va i sin ordning ;)
Sen vilade jag en stund till, har varit så trött... Men vaknade igen 9.30 av Rocco, perfekt :)
Så nu har vi varit ut och kissat i regnet. Ska äta lite frukost, göra kaffe och glo på tv.

Vi brukar slappa rätt mycke på förmiddagen, Rocco och jag ;) Han verkar tycka det är en bra ide.
Vill hitta på något i dag men vet inte vad....
Köpte ju ett regntäcke till honom, det var ett bra köp! Även om han kommer växa ur det snart, men han blir dygnsur annars. Ska ta ett kort på honom sen med det, är jättefint :D
tog lite kort i morse på honom...
Rocco och våran andra hund Bullen
Nu ska jag nog äta lite... puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback