På landet....

Är ute på landet hos mina föräldrar, men dom är på Öland, så vi agerar lite hus/katt vakt och dessutom så ska vi vara barnvakt till Lisa och Tora, min systers barn :)

My saknar ju Lisa och Tora så mycket om vi har träffat dom när M och W är hos sin mamma, så det var tur nu att dom var hos oss :D Alla leker och tjoar som bara den.
Sitter i tele2 s kundtjänst och väntar på att få komma fram, vill kolla om min nya telefon tänker komma någon gång :S
Tror att den är skickad, men ska kolla, om den är skickad så kanske jag kan få ett kolli nummer och hämta ut den :D :D

Nu är jag nummer 3 i kön.... yeayyy!


Det är såå varmt ute... eller kvavt! Rocco är jätteflåsig :S Men! Vi ska snart sticka ner till vattnet, hoppas hoppas att det inte blommar och är algit, är ju inte havsalger så är ju inte farligt, men man ska nog undvika det... iaf hundvalpen. Har läst det någonstans.

Nu är jag nummer 2 i kön :D :D

I morgon åker vi till Vätö, Nina och Erik + barn är där :D Såååå roligt att träffa dom, så underbara människor, är sååå glad att alla i Tomas familj är såååååå sköna människor :D

Väntar i telefonen.....
Får väl se om jag kommer fram någon gång! Ligger först i kön ;)

pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback