Tomas födelsedag :)

I dag fyller Tomas år :D
Brukar fira med frukost på sängen, men eftersom han jobbade natt så blev det inte så, utan han får firas lite senare. Han sover nu, men kan inte väcka honom med tårta nu heller för My är fortfarande i skolan :/
Har handlat lite grejjer, så ska laga mat till honom i dag. Får bli köttgryta tror jag.... har köpt en nötköttsbit iaf. Nu kollar jag lite recept och se om jag fastnar för något....
Gryta blir bra för då kan den sköta sig själv lite, måste i väg med My till biblioteket och sen vaccinera hunden.
Rocco och jag kommer just från affären och innan det var vi på hundpromenad i Rimbo. Jätteskoj.
Men nu måste jag rappa, grytan måste ju stå några timmar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback