Åh jag är dålig

på att uppdatera ;)


Har haft en sådan mysig jul.


Ungarna fick det dom mest önskade sig, William ett DSxl, My Hogwarts slottet i lego och viggo en BMX. Lyckliga barn :) Sen fick dom ju lite annat också då.

cykeln


Lite tråkigt att få en BMX mitt i vintern, men han önskade sig det mest av allt och fick en till ett riktigt nedsatt pris tack vare att det är ur säsong, så den är verkligen superfin.

Jag fick en klocka av Tomas, blev väldigt glad, den är ju jättefin :O


Armbandet är förstort så måste korta av det bara. I morgon ska det hinnas med. My och jag ska ta en liten shoppingrunda då på eftermiddagen :) Hon fick nämligen en del presentkort som nu måste shoppas upp :D Blir mysigt.

Viggo åkte in till stockholm i dag till kusin Mimmie, dom skulle gå på bio och sen skulle han sova över där hos dom.
Jätteroligt :) My ska få gå på bio sen med Tora och Lisa, men ingen dag bestämd än. William ville  gå på bio med mig så vi ska göra det på torsdag :)

Fullt upp med andra ord :)

Just nu jobbar jag, men går av tordag morgon, så då blir det mer tid för roligheter.

Nyår firar vi hos Roger och Tessan :D

Jag ska dessutom inhandla ett par täckbyxor. Behöver det i pulka backen, dessutom filurar vi ju på om vi ska åka till fjällen lite närmare vårkanten och åka skidor :)

Rocco fick också julklapp, godis och tuggben och en leksak av mamma :D


Nu lite bilder från tiden som gått :)

Rocco har fått en slips ;P



Tessans lilla hundvalp Qleo när vi var barnvakt :love:



Rocco och Qleo



Barnen klär julgran :D



Mys älskade kanin Happy slappar under julstöket



Han är så skön, bryr sig inte om Rocco alls, utan hoppar omkring sina rundor.
Tanken är att han ska bo i källaren och My tar upp honom och har honom i en hage typ kompostgaller uppe när hon vill umgås med honom, bara att ta med hans toalett upp med, men nu har han fått bott hemma bara så han får bli tam först. Och det har vi uppnått nu tycker jag. Så ska inhandla en liten kattlåda som han kan använda som toalett så slipper hon släpa upp hela buren.


Happy kommer förresten från Blåvikens kaniner i Edsbro. Lotta där föder upp världens sötaste kaniner <3

Bild från Viggos teater i skolan :) Viggo på golvet i röd tröja.



Lucia tåg var jag på också....
Dålig bild... Men My och William var med :)
Dum tid, 9 på morgonen, men dom ville så gärna att jag skulle komma och jag var ledig så det gick bra. Men synd om dom föräldrar som inte kan då, är ju rätt många.


Sen lite bus i snön :)



Nu till arbetet!

God fortsättning allihopa! Lova YA!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback