-25

Fasen va kallt det var ute i dag.
Höll på att svimma när jag var ut i morse.
Klädde på barnen ordentligt och skickade i väg dom till skolan innan jag åkte till fk.
Hade lovat att möta Viggo efter skolan i dag. Så hämtade upp honom och tänkte köra hem William som slutar samtidigt, han ska till sin mamma i dag det är lite långt att gå när det är fiiiiiskallt så han hade tur och fick skjuts samtidigt!
My slutar egentligen 14.45 men i dag fick hon också sluta 13.15 för värmen i skolan var det vajsing med så det var svinkallt inne också så hon slapp också gå!
I morgon ville killarna ha med sina snowracers till skolan, William har sin här och Viggo kan ju knappast ta sin på bussen så jag kör Viggo till skolan med snowracern i morgon och då tar jag med Wills och då kan jag lika gärna hämta upp dom två så dom slipper gå till skolan, eftersom jag ändå är ute och åker :-)
Nä nu.. ska jag ligga i soffan en stund....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback