Å så trött

ja är!
Sååååå segt att komma upp på morgonen. Ändå somnade jag på soffan typ 23.
Sen väckte Tomas mig efter ett tag och vi gick och la oss. Sov som en stock heeeela natten.
Hade en mysig kväll i går. Tomas första lediga kväll på fyra nätter.
Vid 19 så var jag i väg iofs, på klädparty med Lena och Nina. Va roligt.
Jag köpte faktiskt en skjortklänning som var superfin, och ett par ascoola pumps!
Sen hade hon lite rea på lite krims krams så köpte ett halsband i var till killarna för 5 kronor :-O och ett fint armband till My för 30 kr.
Har varit så lugnt och skönt här! Inga psyksms eller samtal. Skönt.
Måste ju vara skönt för avsändaren också, måste vara värdelöst att sms terra någon om massa trams och mottagaren varken bryr sig eller lyssnar på tramset.
Men vissa kan bara inte låta andra vara!
Men men, bara mer sms och sånt som man kan spara. I fall att.
Men nu måste jag masa mig i väg till stallet.
Ska på bio i dag, Avatar!!! :-D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback