Dagen blir nog bättre...

Va trött i går.
Tomas skulle spela ett par timmar efter klockan 18. Han satt till klockan 23 typ.
Är livrädd för han nu när han är tobaksfri, humöret hans är inte på topp. Han har iofs varnat mig och jag ska inte ta åt mig. Men hur lätt är det?
Nu ska jag åka till stallet och pyssla, kanske det kan få  mig på bättre humör och komma hem glad och pigg :-) Så brukar det vara iaf! ordnar sig.
En sak som vi alla är mycket glada över är att det löste sig riktigt fint med barnens dagar.
Hon ville ju ändra igen, så i går hade Tomas och hon kommit överrens om att vi ska ha dom varannan vecka som nu, men vi ska dessutom ha alla helger!
Vi vill ju vara tillsammans så mycket som möjligt och Tomas och jag är ju bara glada ju fler dagar vi får dom, så det här är perfekt!
Vi har ju dessutom ändå Viggo jämt, så vill man göra något barnfritt någon helg så måste man ju ändå fixa barnvakt till honom. Och det är ändå så sällan vi behöver vara barnlediga så det är iiiiiiinget problem.

Nä... det va toppen! Helgerna är ju roligast! Det är ju då man gör roliga saker :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback