I väg

Nu ska jag i väg till stallet!
Ska bli skoj, vi ska åka till ridhuset. Behöver verkligen rida lite på bana. Åker med Sofie!
I går träffade jag Lina. Vi lunchade på Ett Glas, mmm, deras soppa... mums! Super skoj som vanligt att sitta och skvallra lite,  sen gick vi upp till henne snabbt så jag fick krama lite på finfina Ior!!
Sen kom Tomas och Viggo och hämtade mig och vi åkte till blomsterlandet, Rusta och sen Willys. Tomas handlade växter till sina terrarium, även jag hittade lite växter som jag tror tål att sitta i mitt akvarium. Dom var billiga så dör dom är det ju bara att ta bort.
På lördag ska vi till sthlm, jag och ungarna ska till Nina och hon bor i Bromma, medans Tomas ska till Naturhistoriska och hämta sina grodor och lite annat. Och i Bromma finns världens bästa djuraffär!!! Ska handla ett par fiskar och ännu lite nya växter. Dom har såååå fina. Ska rensa ut ordentligt i mitt kar!! Ska fixa med Mys kar också.
Nä.. nu måste jag sätta fart!
Puss  kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback